Pressemelding: Ann-Josefin Olafsen-Bakke gir seg som hovedtrener for Os Kvinner

Ann-Josefin Olafsen-Bakke har informert klubben om at hun avslutter sitt engasjement som hovedtrener for Os Kvinner etter endt vårsesong.

Ann-Josefin har gjennom sin tid i klubben vist stort engasjement, profesjonalitet og dedikasjon i arbeidet med å utvikle både laget og spillergruppen. Hun har vært en viktig bidragsyter i arbeidet med å styrke kvinnefotballen i Os Fotball, og har satt tydelige spor etter seg både sportslig og menneskelig.

– Vi ønsker å rette en stor takk til Ann-Josefin for den innsatsen hun har lagt ned for klubben. Hun har vært en viktig ressurs for Os Kvinner, og vi setter stor pris på arbeidet hun har gjort gjennom sin periode som hovedtrener, sier Os Fotball.

Olafsen-Bakke sier følgende om beslutningen:

– Etter en totalvurdering har jeg bestemt meg for å gi meg som dametrenar etter endt vårsesong. Det har vært en krevende og lærerik tid for meg å stå i. Jeg er blitt veldig glad i spillergruppen og støtteapparatet, og ønsker de alt godt videre.

Klubben har allerede startet arbeidet med å finne en erstatter, og prosessen med å rekruttere ny hovedtrener er godt i gang.

Os Fotball ønsker Ann-Josefin lykke til videre og takker henne for innsatsen og bidragene til klubben.

Styret i Os Fotball

Annonse: