Visjon og verdier

Os Fotball - ein klubb for alle!

Os Turn Fotballs visjon er "trygghet, fotballglede og utvikling for alle". Vi skal til en hver tid aktivt jobbe for en trygg og god arena for alle som spiller fotball i Os!

Våre kjerneverdier er levende, ambisiøs, inkluderende og humør:

Levende

Vi skal være en åpen og ærlig fotballklubb. Det skal være stor takhøgde og aksept for at vi alle er ulike. Både på og utenfor bana ønsker vi mennesker som tør by på seg selv, viser engasjement og livsglede.

Ambisiøs

Vi skal ikke være redd for å søke nye utfordringer og fremgang. Det som var godt nok i år er ikke nødvendigvis godt nok neste år. Vi skal tørre stille krav til hverandre og ha en ambisiøs og positiv fremtoning.

Inkluderende

Vi skal ha en inkluderende holdning der alle er velkomne i Os Fotball familien. Vi skal være ydmyke, gode og ærlige med hverandre.

Humør

Vi elsker latter og glede. Fotball skal spilles med energi og et smil rundt munnen. Det skal være artig å komme til Kuventræ, og vi skal skape de rammene gjennom åpenhet, ærlighet og positivitet.

Annonse: