Kva er ein kvalitetsklubb?

Ein kvalitetsklubb har god struktur og kompetanse, og eit tydeleg verdisett for å auke og sikre god kvalitet på aktiviteten i klubben

Les om NFF Kvalitetsklubb her

Kvalitetsklubb er eit konsept som er retningsgjevande for alt utviklingsarbeidet som blir gjort i klubbane, i samarbeidet mellom klubb og forbund. Norges Fotballforbund ynskjer gjennom Kvalitetsklubb-prosjektet å stimulere til god klubbutvikling og påfyll av kompetanse i alle sentrale roller i ein fotballklubb. Erfaring viser at godt strukturerte klubber skaper sportsleg utvikling, stimulerer til meir frivillighet, samt gjev kompetanse og tryggleik i den rolla kvar enkelt skal utøve.

Os Fotball blei i 2020 sertifisert til NFF Kvalitetsklubb - Nivå 1 som er det fyrste av tre nivåer i NFF Kvalitetsklubb.

Os Fotball har dokumentert og bestått samtlege kriterier som NFF stiller krav om innafor områda aktivitet, organisasjon, kompetanse og samfunn og verdiarbeid. Alle kriteriane har som formål å gjere klubben dyktig til å tilrettelegge for meir og betre fotballaktivitet, prega av tryggleik og fotballglede for alle. Mykje av arbeidet har bestått i å dokumentere eksisterende rutiner og kompetanse.

Arbeidet med sertifisering til kvalitetsklubb - Nivå 1 har blitt leia på ein strålande måte av Marita Kristine Arentzen.

Klubben har blitt målt i kriteriene:

Aktivitet

• Rekrutteringsplan
    Os Fotball har ein plan som beskriver korleis klubben rekrutterer nye årskull med spelarar og korleis spelarane blir teke imot og gjeve eit likeverdig tilbod.
  • Sportsplan
    Os Fotball har ein sportsplan som oppfyller minimumskriteriene.
  • Treneransvarlig
    Os Fotball har ein person som er ansvarlig for oppfølging av trenarane våre.

Organisasjon

• Organisasjonskart
    Os Fotball har eit organisasjonskart med rollebeskrivelser.
  • Økonomistyring
    Os Fotball har ein plan for økonomistyring.
  • Oppstartsansvarlig
    Os Fotball har ein person som er ansvarlig for oppstartsåret for spelarane.
  • Klubbhandbok
    Klubben skal ha ein klubbhåndbok i henhold til NFFs mal for nivå 1.
  • Dommerkoordinator
    Os Fotball har ein person som er ansvarleg for rekruttering og oppfølging av dommarane.
  • FIKS-ansvarlig
    Os Fotball har ein person som er FIKS-ansvarlig.

Kompetanse

• Lederkompetanse
    Fleirtallet i Os Fotball styre og administrasjon har NFFs leder 1-kurs
  • Trenarkompetanse
    Trenarar i Os Fotball har følgjande kompetanse:

Gjeldende krav til trenerkompetanse er:
    BARNEFOTBALL (6-12):
    - Ein trenar pr. lag med minimum barnefotballkvelden
    - Ein trenar pr. årskull med minst eit delkurs fra C-lisens

UNGDOMSFOTBALL (13-19):
    Ein trenar pr. lag med ungdomsfotballkvelden
    Ein trenar pr. årskull med C-lisensutdanning

Samfunn og verdiarbeid

• Verdier
    Os Fotball basere drift og aktiviteter på fotballens verdigrunnlag, og har utarbeida eit eige verdisett. Os Fotball sine verdier er: levende, ambisiøs, inkluderande og humør.
  • Heimekampen
    Os Fotball sine heimekamper gjennomføres etter NFFs retningslinjer.
  • Retningslinjer for barne- og ungdomsfotball
    Os Fotball har dokumentert at aktivitetene knytta til barne- og ungdomsfotballen følgjer NFFs retningslinjer for barne- og ungdomsfotball.
  • Årlig møte
    Os Fotball held årleg møte om verdier, retningslinjer, Fair play og eitt tema fra «trygge rammer».
  • Politiattest
    Os Fotball kan bekrefte at alle med relevante verv har vist fram gyldig politiattest.
  • Skader og forsikring
    Os Fotball informerer om NFFs råd for skadeforebygging og forsikringsordninger. NFFs utvidete individuelle forsikring er kjent for foreldre og spelarar. Alle lag i Os Fotball har førstehjelpsskrin med på trening og kamp.
  • Trygge rammer
    Os Fotball vel ut eitt tema årleg og gjev medlemmene kjent med temaet og utarbeide og implementere retningslinjer.